100304

Dagen började iaf bra, solsken och värme tillsammans med fågelkvitter, och sen började tankarna springa iväg, ibland kan jag verkligen ha en vild fantasi där allt bara skenar iväg liksom. Fast denna gång så känns det som om det finns en bakomliggande orsak till tankarna, vilket det också gör! Att inte människor kan växa upp någon gång och bry sig om sina egna liv istället för att lägga sig i mitt, varken mitt liv eller jag är perfekt men tro mig när jag säger detta: Det är inte någon annan heller! Sorry men jag måste faktiskt få ventilera.. hur omoget det än må vara att skriva det här! Till roligheterna nu :) Igår var det en toppendag, satt i skolan och pluggade, gick sen ner och tränade vid 6- tiden och sen gick jag, My och Bita och välkomnade OS- deltagarna hem till Östersund på torget, samt kollade på eldshowen och ljusshowen uppe vid rådhuset. Riktigt mysigt men fan så kallt det var alltså! Imorgon blir det bio, ska iväg och sen den nya filmen med Leonardo DiCaprio (Shutter Island) och på lördag blir det party party ;)


XOXO// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0