100301

Nu är våren här.. det va så underbart att gå upp till skolan idag, himmlen var helt blå, solen sken värmande och fåglarna kvittrade! En riktigt bra början på dagen.. å sen kom man upp till skolan! Hade fått en mail från kåren om att jag inte hade betalat min kåravgift, vilket jag konstigt nog gjorde den 26:e januari, så något har väl blivit fel! Så nu måste jag kolla upp det också, mitt uppe i C- uppsatsen (jippi). Den 10-11 mars beger jag mig hemöver mot Hagfors, ska intervjua några förskolelärare ang. anmälningsplikt och barnmisshandel/övergrepp och förhoppningsvis om mitt konto tillåter det så åker jag ner till Karlstad och hälsar på folket där också :) Länge sen som jag träffa dem nu..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0