100613

Å dagarna dom bara rullar på.. Kom som sagt hem i torsdags, fixade och hjälpte min syster med en hel del saker. På fredag så hon hon studenten, ett steg närmare arbetsförmedlingen. Mot kvällningen kom släkten från pappas sida hit och firade Haidie. Har inte sett dem på evigheter så det var trevligt! På lördag var det bal här hemma i lilla Hagfors, så på kvällen var vi iväg och såg på den. Har tagit en massa kort från hela helgen men de kommer upp senare. Träffade en del gamla vänner också. Har varit en riktigt bra helg med andra ord.. 

Imorgon kommer min äldsta barndomskompis hit med sin yngste son (1 mån), så då får jag snosa lite :) Sen ska jag kanske upp å hälsa på min morbror och mina kusiner, och vidare upp till mamma. En fullspäckad dag med andra ord! Trevligt trevligt

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0