100603

Sitter här och diggar till Satellite, låten som vann Eurovision! Har helt klart fått den på hjärnan, på repite dessutom! Om en timme ska jag befinna mig på socialtjänsten (här i Östersund såklart). Ska intervjuas inför den kommande praktiken till hösten, känner att jag har lite ont i magen faktiskt. Vad är jag bra på? Vad är mina negativa sidor? Har många negativa sidor men de kan jag ju liksom inte berätta heller :) Fan att man ska vara så dålig på att ljuga..

Här om dagen så hade jag och gruppen våran redovisning. Den gick bra! Vi fick i alla fall varandra att skratta, klassen också. Men tyvärr så kan jag nu meddela att det inte kommer bli någon oscar för våran nattvandrar- film! Tråkigt nog. Men som sagt, vi fick i alla fall klassen att skratta och det betyder lika mycket det! Fick ingen kritik av läraren heller. Härligt! Nu ska jag bara komma igång och skriva den individuella delen om samhällsarbete, gruppprocesser m.m. också! Den ska vara inlämnad imorgon kl 16, och efter det tar jag SOMMARLOV!

Den 10 juni åker jag hem för min systers student! Kan inte fatta att hon ska ta studenten?! Att hon är 19 år.. Det va ju liksom inte alls så länge sedan som hon trodde att kondomer var något ätbart :) Jaja, det är väl bara och inse att man själv är 24 år.

Nu är det bara praktik till hösten och sen två valbara kurser kvar och sen tar jag examen. Flyttar sen ifrån vackra Östersund och ska då börja jobba. Jobba?! Blev lite mycket idag.. men men!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0