100712

              
  
               
Vad vore sommaren utan alla dessa underbara böcker.. ett plus i kanten är ju självklart de svenska jordgubbarna :)

Har än så länge läst Hypnotisören av Lars Kepler, vet inte riktigt vad jag tyckte om den boken, mest besviken. Hade gått och längtat efter att få läsa den ett helt år och så va inte handlingen så som jag hade hoppats. Frågan nu är ju om man ska läsa hans andra bok el inte?! Sommarläsningen gick sen vidare med Fyrvaktaren av Camilla Läckberg. Har läst hennes tidigare sex böcker och jag rekommenderar hela serien för dem som inte har läst hennes böcker. Riktigt bra! Som ni ser så finns det också en engelsk bok med i den ena högen, twilight- böckerna kan man inte läsa på svenska, de måste läsas på engelska. Tro mig, den svenska versionen gör dem inte rättvis. Ikväll läste jag i alla fall ut den, lite sorgligt om jag ska vara ärlig men nu längtar jag bara ännu mer efter att få se filmen!

Kom just på en sak, idag är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller 24 år! Det är ju helt jävla sjukt, kan knappt fatta det! Känner mig så sjukt gamal, som tur så är jag inte det i sinnet :)

Imorgon ska jag ta tag i Mari Jungstedts den dubbla tystnaden. Älskar verkligen sommaren :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0