100726

Hmm, uppdatering. Inte alltid det lättaste då man är hemma och har sommarlov, men framför allt så har jag inget internet. Blir ganska så svårt då som ni kanske kan förstå! Men ska jag vara ärlig så har jag väl inte gjort någonting sedan sist heller. Fyllde som sagt år, fick en del pengar, pressentkort och lite annat. För två dagar sen så var jag med pappa på hans brors 60- årskalas. Träffade mina kusiner, en utav dem, Ida, har jag inte sett på 5 år. Träffar aldrig släkten på pappas sida då de bor i sthlm och karlstad, så nu behöver jag inte se dem igen förs om 5 år :)

Nu sitter jag hemma hos mamma, antar att vi snart ska äta! Har just varit en snäll flicka och hjälpt henne att dammsuga nerevåningen och passat hunden!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0