100706

Kvällens rätta ord är nog uppdatering! Egentligen så händer det väl inte så mycket här. Under helgen har det varit helt otroligt varmt. Under fredagen så låg jag mest ute på gräsmattan och solade och läste, rätt skönt faktiskt. I lördags tog jag mig en vända nere på stan, besökte även en av stadens loppisar. Men de hade inget roligt! Denna dag kan jag meddela var helt olidligt varm, trodde inte att det skulle vara det då jag gick ut men fan så fel jag hade. Resten av dagen spänderades inomhus! På söndag så var det nästan lika varmt, dock hände det inte så mycket. Började i alla fall städandet av lägenheten.. Igår fick jag finbesök ifrån Uppsala, riktigt trevligt. My och henns pojkän Robin skulle nämligen hit och hämta lite saker som My behövde, så vi passade självklart på att ses :) Efter det fortsatte jag med städningen och passade dessutom på att tvätta. Visst låter mitt liv roligt?! Jaja, nu har jag i alla fall en ren lägenhet då gubbarna kommer på besök. Det är nämligen så att alla studentlägenheter som har fått sina hyror höjda ska få inkluderat bredband! Det kommer mer.. vi ska dessutom få porttelefon, vilket självklart måste installeras. Jippi. Får väl hoppas att några av dessa gubbar är lite yngre och något för ögat att titta på :) 


XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0