News and combat

Åå shit, hittade nyss värsta partylåten! Känner mig dum då jag sitter här och skakar rumpa på mig lilla stol :) Man blir ju bara på så bra humör! Jaja, till verkligenheten, denna kväll va ju jag och Bita iväg på Combat för första gången, riktigt roligt och riktigt jobbigt också! Men jag kan lova att det hjälper då man har en snygg tränare/ instruktör framför sig, då måste man liksom försöka att hänga med (ifall han skulle titta)!
Jaja, till dagens nyhet: Clooneys filmteam har nu anlänt till Östersund, eller rättare sagt till ett litet ställe mitt ute i skogen som heter singsjön där det tydligen finns 12 hushåll, detta lilla ställe ligger ca 4½ mil utanför Östersund. Självaste stjärnan med resten av teamet anländer till veckan (så att ni vet). Ute i skogen ska man iaf spela in öppningsscenen som ska innehålla en biljakt och en massa skjutande! Sen ska de dessutom spela in en scen ute på sjön med en båtfärd mellan öarna (om jag fattade det rätt)! Jag som nästan faktiskt trodde att jag skulle få se honom, men nej nej, sådan tur har man bara inte. Wake Up liksom :)

Låten som jag nu har skakat rumpa till i 10 min heter: Italobrothers - Stamp on the ground.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0