Hollywoodstjärna i Östersund..

                                   
Ser ni rubriken el? Å nej jag hittar inte på någonting, det är faktiskt helt sant! Tror jag, är dock inte 100% säker. Något som filmteamet är ute efter är snö, och är det något som Östersund har så är det snö, dessutom en internationell flygplats! Så för er som inte bor här uppe i Östersund så har jag glädjen att berätta för er att den hollywoodstjärnan som kommer hit är ingen mindre än självaste George Clooney. Han ska nämligen spela in filmens öppningsschen till filmen "The American", där han spelar yrkesmördare. Ryktet säger han kommer att vara här i hela fem dagar i slutet på januari (kanske början på februari)! Helt otroligt liksom.. fick reda på detta i lördags då vi satt på förfesten hemma hos Bita, och självklart blev det en massa fnitter och vilda planer om hur vi skulle fånga Clooney. Blev också en hel del snacka om 3- dubbla kondomer och plastpåsar :) Men jag tror knappast att de komma att spela in öppningsschenen mitt inne i Östersund (stan) där jag bor liksom! Men man kan ju alltid hoppas att man en dag springer på honom :) Men det sägs också att teamet har haft kontakt med andra städer ang. öppningsschenen, men jag hoppas att de väljer Östersund såklart! Det ni:

XOXO // Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0