100131

Den sista januari, nu är det bara 22 dagar kvar innan man ska sätta igång med C- uppsatsen! Hjälp.. Under de senaste tre dagarna har jag inte gjort ett skit, vilket är anledningen till den dåliga uppdateringen! I fre var jag iväg och tränade och sen låg jag raklång i soffan under resten av kvällen, samma sak igår! Hyrde dock två filmer, den nya Wallander "dödsängeln" och Star Trek. Idag ska jag se Star Trek, hann inte att göra det igår, och sen ska jag gå till ica och lämna in dem, ska dessutom försöka städa lägenheten, något som behövs! Å imorgon ska jag på föreläsning och sen hem och tvätta. Sitter just nu och tittar på tv6, där de visar hur hundratals olika paparazzi jagar Britney Spears hela dagarna, de är verkligen helt jävla galna och göra precis vad som helst för att få en bild på henne! Det är helt sjuk hur man kan leva ett sådant liv. Men det är klart, det finns miljoner kr att hämta här! Man trodde iaf att paparazzifotograferna en dag skulle bli hennes död, precis som det blev Dianas död för några år sedan!
                                             
                                     Britney o hennes son den 28 jan

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0