100128

Idag är det den 28:e januari vilket betyder att min pappa fyller 50 år.. och jag sitter uppe i Östersund! Känns lite tråkigt, brukar vanligtvis inte tycka att det är en sådan stor sak med födelsedagar (bara min då), men när ens pappa fyller 50 år och dessutom ska ha ett kalas så vill man ju vara hemma och vara med och fira tillsammans med släkten. Ringde iaf och grattade honom, fick lov och höra om han hade fått sin överaskningspressent.. det var nämligen så att de där hemma skulle överaska honom med att installera och sätta upp en platt- tv på väggen som pressent till honom. Men tyvärr så kom pappa hem precis innan "installationsfolket" kom. Men men, han gillade sin pressent iaf och det är väl det viktigaste. 
För att återgå till mig då.. har inte gjort så mycket idag. Va upp till skolan en sväng imorse och sen låg jag hemma i soffan till kl halv 4 och sen gick jag ner och tränade lite över en timme. Rktigt skönt faktiskt!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0