100127

Hallå hallå.. Shit vilket väder det är ute idag alltså! Det blåser som bara den och så snöar det, vill inte ha någon mer snö nu. Fast det jobbiga är att jag vet att ag måste ut, ska nämligen ner till H&M nu och köpa mig ett par nya träningsbyxor och sen ska jag gå ner till Gold´s och gå/jogga eller vad man nu säger på den där maskinen. Vet inte vad den heter heller men den är rolig :) Dagen började iaf med plugg, insåg igår att jag inte orkade kopiera böckerna som jag hade så istället fick jag sträckläsa dem, så nu är den ena boken är klar, men dock har så har 100 sidor kvar i den andra. Böckerna ska vara inlämnade imorgon men jag ska lämna in dem redan ikväll då jag inte orkar gå upp till kl 10 imorgon! Jepp, det var mitt schema för denna dag de. Hörs och ses

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0