100125

Måndag. En ny vecka igen då! Idag efter lunch så tog jag mig en promenad bort till ÖB, köpte mig ett par hantlar och sen var jag in och handlade på Willy´s. Skönt att ha kylskåpet och frysen fylld igen! Kom hem vid 4 tiden, fixade mat och sen stack jag ner och tränade (combat), lite roligare denna gång då man hängde med bättre! Kollade förresten på Guldbaggegalan, roligt att Stieg Larsson- filmerna fick så många priser. Dock var det lite jobbigt att behöva lyssna på "den lätt orangehårige skåningen" som i två timmar skulle underhålla "filmstjärnorna". Hmm, filmstjärnor?! Känns lite konstigt att skriva/säga det då de är svenska..! Jaja, nu babblar jag bara, ett tecken på att det är dags att gå och lägga sig! Natti

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0