100122

Jobbiga saker är på väg att ske, frågan som snurrar i huvudet på mig är om det hela är värt det eller inte. Men jag känner samtidigt att även jag behöver få lätta mitt hjärta, det handla ju ändå om två människor, två väldigt olika människor! Luften måste rensas, det är bara så! Jag gör ju inte detta bara för att situationen ska bli bättre utan jag gör det självklart även för min egen skull! Det är 50% chans att det går åt helevetet och att allt blir värre men samtidigt så är det 50% chans att det blir bättre, och då man befinner sig i en sådan situation så är det bara att ta klivet ut liksom! Jag känner att jag behöver få förklara mig, och på så sätt så hoppas jag att bilden av mig blir bättre, att förståelsen ökar. Men allt går inte att skylla på mig, jag hoppas att personen i fråga tar till sig det som även jag har att säga. Man är ju ändå två människor i situationen!
                             
XOXO // Johanna 

19´58
Nu är hjärtat lättat och allting känns så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0