100121

Go kväll go kväll! Har extremt många tankar som bara snurrar runt i huvudet på mig, vet inte riktigt hur jag ska göra med dem heller! Vill inte behöva ha dem och för att slippa dem så måste jag göra någonting som jag inte är 100% säker på att jag ens vill. Komplicerat? Va glada att ni inte lever mitt liv! Lite mer positiva tankar: Träningen går än så länge bra, igår kväll var vi iväg på step (nytt) och det var inte så kul, man skulle snurra alldeles för mig mycket för min smak (yr/ tappade balansen). Ikväll ska jag iväg på Body Combat och det ska bli riktigt roligt, ser fram emot det. Ska dock bli kul och se om jag tycker att det är lika roligt efter passet också, har nämligen aldrig provat det förut! Å just det, idag har jag shoppat också! Skulle bara ner till Konsum och köpa mjölk och ägg, men istället så tog mig en sväng ner för rulltrappan först :) Inne på cubus så köpte jag en svart klänning (f. 299 t.49 kr), en romantisk "off white" skjortklänning (f. 299 t. 149 kr) och en svart ullkappa/ jacka (f. 799 t. 199 kr). Det ni, alltid lika roligt att shoppa på REAN! Ska jag ta och packa ner mina träningskläder nu och sen ska jag slappa lite i soffan innan jag ska gå ner till Gold´s. Snart är det helgen också..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0