100119

                                 
Då va man uppe igen då. Knappt. Vaknade ganska tidigt imorse men jag orkade inte gå upp då, hade ont i armarna efter gårdagens pass nere på gymet. Känner mig riktigt stolt över gårdagens prestation faktiskt. Körde 21 min på crosstrainern, 15 min på gåbandet, 10 min på roddmaskinen och sen lite styrka för armarna och magen! Just nu sitter jag och väntar på att Bita ska komma, sitter visserligen själv i pyjamas men ändå, vi ska ta oss en kort promenad fram och tillbaka till Ica Maxi. Behöver komma ut och få lite luft känner jag. Ikväll har vi den där introduktionen nere på Gold´s kl 19, men vi tänkt gå dit en timme tidigare och träna först, tror inte att den där introduktionen är så jobbig! Det blev visst ett helt inlägg om träning, så jag kan lika gärna fortsätta! Känns nästan som alla mina vänner satsar på beach 2010 nu faktiskt, alla tränar som galningar och käkar piller på tom mage! Tycker synd om den kvinnliga kroppen, den får ta så jävla mycket stryk av oss hela tiden samtidigt som vi faktiskt vet bättre. Jag hör ju själv till denna grupp så jag vet ändå vad jag snackar om, men denna gång så ska jag köra den sanna, riktiga vägen till en mindre mage, inget fusk! Ska äta bättre och nyttigare mat, mindre porttioner och en hel del träning. Efter träningen igår så skrev jag och Bita upp vårt egna träningsschema och svor över att vi skulle anpassa skola, mat och nöjen efter träningen och inte tvärtom!

Måndag: Step (70 min)
Tisdag: Body Pump
Onsdag: Gymet/Ledig
Torsdag: Body Attack eller Body Combat
Fredag: Gymet/ Ledig
Lördag: Body Attack
Söndag: Step Styrka

Tror ni att vi klarar det el? Kanske en vecka? Bara man får det till att bli en rutin i vardagen så tror jag faktiskt att det kan gå! Men nu måste jag verkligen få på mig kläder och fixa till mig..

XOXO //Johanna   


Kommentarer
Postat av: Bita

Det här ska vi klara lätt Johanna;) vi får pusha varandra:)

2010-01-20 @ 14:35:41
Postat av: Johanna

Känns så mycket bättre då man inte är själv liksom! Jag puschar dig och å du puschar mig :) Beach 2010 here we come!!

2010-01-20 @ 17:13:42
Postat av: Karoline

Jag tror på er! Hejja! :D

2010-01-20 @ 20:21:36
URL: http://karolajnes.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vilket sunt tänk Johanna! Va glad jag blir! Kämpa på!

Postat av: Johanna

Tack! Va goa ni är då :)

2010-01-21 @ 11:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0