100118

Hepp å hoj! Idag började den nya kursen (någonting med forskning och metod), en förberedande kurs inför C- uppsatsen typ. Första dagen var väl helt oki men inte så speciellt rolig eller intressant.. läraren verkade dock helt oki! På den här kursen så har vi tre uppgifter och sen så har vi dessutom ett PM för C- uppstasen som ska vara inne nu i februari. En hel del med andra ord, vidare så ska vi bestämma oss för vad vi ska skriva om och sen så ska vi dessutom fixa klart våra praktikplatser inför termin 6 också! Känns lite väl mycket nu tycker jag. Just det, igår kväll kl 18 så började det brinna nere i lindexhuset nere på prästgatan. Lite läskigt faktiskt, men ska jag se det positivt så sparade jag iaf en del pengar på de underkläder som jag hade tänkt köpa!
Idag snöar det ute och det är ca -5 grader ute, skönt att slippa de där dagarna då det -20 ute. Ska ta och fixa lite nu och sen ska jag gå ner och möta Bita nere vid gymet! Måste ligga i nu ifall jag ska ta mig i min nya vårjacka :)

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0