100117

Söndag - bakisdagen! Ja det finns många namn att välja mellan. Kan iaf lova att jag är extremt trött, vilket jag har varit precis hela dagen! Har inte gjort ett dugg idag, har typ rört mig ifrån sängen till soffan och sen vidare till skrivbordet! Fast å andra sidan så är ju lägenheten rätt så liten också. Igår gick jag och Bita en lite vända nere på stan, vi tog med oss kamrerna för att ta några bilder nere vid sjön men det va så jävla kallt, och om jag ska vara ärlig så var det heller inte så mycket att ta kort på! Så istället så gick vi upp till donken och köpte oss mat (Mc Chicken), riktigt gott var det också! Där satt vi i ca 2 timmar och bara snackade, så länge sen som bara vi var ute tillsammans, så det var riktigt mysigt! Sen gick vi upp till hemköp och köpte "bakfyllemat", fick ju lov att vara förberedd inför söndagen. Jag visste ju vad som väntade mig liksom! Efter 8- tiden på kvällen så var vi iaf samlade hemma hos Bita, och där fortsatte allt snack! Så mysigt att bara sitta tillsammans och snacka och dricka vin, dessutom är det väldigt roligt då man får reda på någonting nytt om någon, någon som man aldrig trodde om den personen :) Lite senare på kvällen kom camping- flickorna förbi, riktigt trevligt!

Kvällens bästa kommentar var: "Jag tar i alla fall hand om mig själv!"

I fredags så avslutade jag min fjärde termin, jag har med andra ord gått 2 år nu, bara 1½ år kvar på utbildningen. Å imorgon börjar den 5:e terminen med en förberedande kurs inför C- uppsatsen! Vill inte..

XOXO// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0