100116

Såg att det är ett tag sen som jag skrev sist.. får väl skylla på att jag har haft fullt upp! I torsdags lades tentan ut kl 08, kollade igenom den hemma och sen gick jag upp till skolan och satte mig där tillsammans med Bita. Alla som var där delade upp frågorna och sen skrev vi ut allt tillsammans! Sen på kvällen var det bara att trycka in allt i huvudet, inte det lättaste då kl 21´40, höll redan då på att somna. Gick inte så bra med korvstoppningen! Igår skulle vi ända ut till Furuparken för att skriva tentan (väldigt långt borta), åkte hemifrån vid halv 8 på morgonen, vilket var väldigt tidigt för mig! Vid själva tentaskrivandet så insåg jag att jag inte kom ihåg ett skit, men det gjorde mig ändå ingenting. Såhär efteråt så hoppas jag att jag kuggar på den och får göra om den istället. Det är så att jag faktiskt vill ha ett bra betyg i denna kurs, minst ett B och inget jävla E. Arbetsgivaren kanske inte bryr sig om betyget men jag känner att jag gör det! Efter salstentan var det meningen att jag och Bita skulle gå ut på en promenad ner till sjön och ta några vackra vinterbilder men vi var både så trötta att vi sa att vi skulle ta det på lördag istället (idag). Men nu är det ju bara så att det inte finns någon vacker snö kvar, för idag när jag drog upp persienerna så sken solen, snön hade smällt bort! Å det känns förjävligt, jag som verkligen ville ut och ta vinterbilder på Östersund! Jaja, ikväll blir det i alla fall lite vindrickande hemma hos Bita tillsammans med Maria och Karro.. ska bli mysigt med lite skitsnack :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0