100113

Shit, imorgon läggs tentan ut! Å nej det är konstigt nog ingen hemtentan, utan i får fem frågor som vi ska svara på och sen på fredag så ska jag ta mig ända ut till ingenstans för att åter en gång till svara på dem! Denna gång utan böcker (såklart)! Att det ska vara så svårt att få tag på en lokal inne i Östersund alltså.. Jaja, idag var jag iaf iväg på mitt första träningspass tillsammans med Bita, mycket trevligt! Kändes i kroppen att det var länge sedan. Så nu på tisdag så ska vi ner dit igen och få en intoduktion för alla saker som finns där nere (har inte haft någon trots att jag har tränat där i 3 månader). Sen skulle de (tillsammans med oss) fixa ett träningsschema, hur vi ska lägga upp vår träning så att den gynnar oss och för att få variation på den! Så det kan nog bli kul :) Har faktiskt lite dåligt samvete över att jag inte har pluggat något inför morgondagen, fast det har jag å andra sidan aldrig gjort inför någon hemtenta förut heller!
Hade faktiskt tänkt att jag skulle ta och lägga upp lite bilder på kläderna som jag har shoppat de senaste dagarna, men batteriet dog. Det var slut på dem så nu har jag satt dem på laddning! Får se om det kommer upp något senare istället.. Å just det: Lycka till alla imorgon :)

XOXO // Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0