100111

Samtalsövning! Det är vad jag har haft idag, och det var precis lika roligt som jag hade tänkt mig också! Vi var en familj på fem personer, mamma, pappa, tysta styvsystern och själv så spelade jag den jobbiga 13- åringen som hade problem med sin pappas nya fru. Det hela utspelade sig hos två familjeterapeuter som skulle hjälpa oss alla med våra prblem! Kan ju berätta att det inte var någon av oss som orkade hålla sig ifrån skratt! Övningen pågick i 14 minuter och sen så fick vi se det hela på video och reflektera över samtalet tillsammans. Intressant. Efter lunch så hade jag uppföljning av "samtal med barn", där blev vi indelade i två par och så fick vi berätta för varandra om vårt samtal/intervju som vi hade haft under julen med ett barn! Därefter fick vi berätta om allt inför hela gruppen, va lite nervös men det gick det också. Folk är inte så hemska som man ibland kan tro! Efter skolan gick jag ner till Konsum tillsammans med Bita och sen fick jag lov och skynda mig hem för att jag skulle tvätta kl 16. Så nu ska jag bara kolla igenom mailen och allt annat.. och sen så ska jag gå ner och hämta tvätten! Ska se till att läsa igenom några papper till fallbeskrivningen som jag har på onsdag också.. men först tvätten och sen tv;n!

XOXO // Johanna   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0