100110

Go kväll! Känner mig allt bra seg just nu, ska ta och sätta mig i soffan och kolla på 3:ans film med Adam Sandler. Gillar inte honom så mycket, men det finns inget annat att se så. Imorgon ska jag upp kl 07.. har samtalsövning kl 08´15, så det ska faktiskt bli riktigt roligt! Idag tog jag mig en sväng ner till Åhlens, underbart att få gå i affärer igen! Att ha någonting att göra liksom.. Men iaf, det blev inte stora inköp, bara värmeljus! Men det blev iaf mat åt frysboxen för resten av månaden.. skönt att ha det gjort! Ska nog ta och gå en shoppingrunda på tisdag, är helledig då, förutom att jag måste plugga då :) Hoppas bara att det finns någonting kvar..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0