100109

Tillbaka i Östersund.. å fy fan vad det är kallt i lägenheten alltså! Antar att det är den underbara temperaturen utomhus som hjälper till på den fronten. Det första som jag gjorde när jag hem var att starta datorn, fick lov och se om den fungerade eller inte. Har nämligen haft en massa problem med den under de senaste dagarna! Men som ni märker så fungerar den nu, hoppas bara att den håller sig så också! Under kvällen så har jag packat upp resväskan och ätit ungspizza samtidigt som jag tittade på filmen "Hundtricket" på tv8. Men nu börjar jag känna mig riktigt trött, inte så konstigt! Imorgon är det dags att sätta igång och plugga, orkade inte med det på bussen, det var skönare att sova (vila)! Bara fem dagar kvar tills tentan för socialt arbete med barn och familj läggs ut..

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0