100105

Ja dagarna bara rullar på här hemma i skogarna.. nej då. Jag bor ju faktiskt inte i några skogar. Men dagarna har faktiskt gått riktigt fort måste jag säga. Innan jag åkte hem så kunde jag inte förstå hur jag skulle stå ut med att vara hemma i 16 dagar, men det har gått! Får väl be om ursäkt för en dålig uppdatering men jag har inte haft någon lust plus att jag har haft en "datagubbe" här i 3 dagar som jag försökt fixa min dator! Han kommer imorgon och gör det sista på den och sen är den förhoppningsvis helt klar.. Måste ju ha en fungerande dator då man sitter uppe i Östersund utan någon datakunnig person, plus att om 1½ månad så sätter C- uppstasen igång också! Under de senaste dagarna så har det inte hänt ett dugg, började plugga lite igår och sitter även idag med det! Troligtvis imorgon också, men det skulle vara roligt att hinna med och hälsa på lillebror en sväng och se lägenheten också. Jaja, det ska iaf bli förbannat roligt att komma upp till Östersund och träffa alla vännerna igen. Hoppas nog lite på en fest också :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0