100101

Shit vad tiden går.. och åren! Kan inte fatta att det redan är 2010! Fast om jag ska vara ärlig så känner jag ingen skillnad heller, känns som vilken dag som helst! Igår på nyårsafton gjorde jag inte ett dugg, tycker faktiskt att den dagen är väldigt överskattad. Kan inte minnas att vi, alltså mina vänner och jag någonsin har gjort något på den kvällen. Festat eller firat liksom. Dagen innan nyårsafton hade jag en jävla beslutsångest (är som ett barn, kan inte välja mellan två saker), men iaf, jag var bjuden hem till Elin och Andreas på nyårsfirande i Karlstad. Tyckte att det skulle vara roligt att se alla (Emelie) men sen så var det ju det där med att sova över också. Tycker inte om att behöva sova borta, har aldrig gjort det och kommer nog aldrig att göra det heller. Så 1½ timme innan bussen skulle gå så bestämmde jag mig för att stanna hemma (tråkig som jag va).
Min första dag år 2010 spänderade jag hemma hos mamma, satt och snackade, kollade i de nya klädkatalogerna och sen var vi bort till min morbror. Skulle nämligen "låna" mina kusiner för en stund och intervjua dem (hemläxa). En förberedelse inför arbetslivet typ. Men jag var nervös så det gick snabbt, riktigt snabbt också. Trots att han är min kusin så ser jag honom ca 2-4 gånger om året, men han var allt så go så! Det är kul och se vilken skillnad det är på dagens ungdomar/barn, än på den tiden som man själv var liten (typ kläder, mobil, platt-tv, egen dator och cross). Helt otroligt.
Nu på kvällen har jag slappat hemma i soffan hos pappa och kollat på "Bonde söker fru" och "Olycksfågeln" på svt. Känner att ögonlocken börjar pressas neråt nu, kanske dags att gå och lägga sig! Hoppas att ni alla har haft en bra jul och en bra nyårsafton.. Kanske till och med några nyårslöften? :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0