Det senaste

Go kväll! Vilken dag alltså, vet knappt vart jag ska börja! Men eftersom det är privat så kommer jag inte börja någonstans. Kan i alla fall säga att jag läntar tills studierna är slut här uppe.. Men det som jag hade tänkt dela med mig av är att imorgon så kommer Lindex ha total utförsäljning av allt i sin butik, detta på grund av att det brann i längenheten ovanför affären så nu måste de sälja allt till ett väldigt billigt pris då varorna är/ kan vara rökskadade! Fick ju lov att gå in på Lindex hemsida och kolla om de hade något roligt.. vilket de hade! Tyvärr så har jag bara 500 kr kvar på mitt konto och de pengarna ska räcka till den 25:e feb, hur ska detta gå tro?!   





Men nu måste jag stänga av datorn och sova om jag nu ska ha någon chans att ta mig upp till kl 10 imorgon..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0