100228

Idag är det den sista februari och imorgon är det den första dagen på våren, el en början till vår iaf! Igår kväll var det melodifestivelen och den kvällen spänderades hemma hos Bita.. får lov å säga älskar den där delen i melodifestivalen då Dolph Lundgren beger sig ut för att stoppa det "mörka hotet" mot melodifestivalen.. det är verkligen min humor, dålig må den va men den är min iaf :) Efter det så gick jag, My och Bita och satte oss vid Paus och tog oss ett glas vin.. satt där och snackade till halv 1 och sen blev det sängen!
Idag måste jag se till att bli klart med min komplettering så att jag kan skicka in den å fokusera på c- uoppsatsen! Lite senare idag blir det träning och ikväll blir det soffläge framför tv;n!

P.S GRATTIS till Maria som idag fyller 25 år.. grattis vännen! ;)

XOXO // Johanna

Kommentarer
Postat av: maria

åh tack gumman!

2010-02-28 @ 23:10:16
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0