100227

Har suttit här på skolan nu i 2 timmar och försökt fixa ihop min kompletteringsuppgift, fast då har jag säkert suttit på internet i 1½ timme också! Får gå hit imorgon också och göra klart den. Igår hade jag en lugn och skön dag, tog en promenad till Willys och handlade tillsammans med Bita och My och sen efter det så gick vi alla tre ner och tränade. Blev en timmes kondition på bandet och någon annan maskin för min del, efter det så blev det tacos, soffläge och Let´s dance. Igår fick jag även reda på att det tydligen går att träna hemma på styrkan om man vill, under sommaren alltså. Trodde bara att man kunde träna på Gold´s gym! Så nu måste jag ju bestämma mig för hur jag ska göra för annars så måste jag säga upp mitt gymkort imorgon.. Just det: idag fyller min lillasyster 19 år också.. så GRATTIS :) Ikväll blir det melodifestivalen tillsammans med My och Bita och sen går vi nog ut och sätter oss på Paus.. mysigt med lite tjejsnack! Men först blir det ett träningspass, får skynda mig nu innan de stänger kl 16..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0