100225

Vilken dag.. kl 13 idag så hade jag mitt första möte med handledaren tillsammans med de andra som också ska ha henne! Jag hoppas att detta kommer att sluta väl, hon tyckte iaf att ämnet lät bra och intressant, hon tyckte dock att jag inte skulle fokusera mig för mycket på studentlitteratur utan använda mig utav artiklar. Så med den meningen sagd så kommer jag att bo här på skolan de två närmaste veckorna. Nu ska jag se till att skriva mitt PM, måste få klart det så att jag kan sätta igång att skriva, och dessutom kontakta mina intervjupersoner hemma!
Men jag ska sätta igång med allt det där imorgon! Nu ska jag bege mig ner på stan.. För idag är det nämligen BOKREA! Den bästa dagen på året, förutom julafton och min födelsedag då :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0