100224

Imorgon rullar pengarna in på kontot.. helt underbart! Som de flesta vet vid det här laget så har jag dataproblem, med andra ord: den är död. I förrgår så var jag ner till en databutik nere i stan, å de skulle ha hela 700 kr för att omformatera min dator, helt jävla sjukt! Jag förstår inte hur folk kan ta så mycket pengar för en sådan enkel sak.. Jag och datorer går ju inte så bra ihop så det är därför som jag inte gör det själv, men också för att jag har försökt (2 gånger) och jag kunde inte.. pinsamt! Jaja, nu har jag lånat flera böcker till c- uppsatsen och nu ska jag gå ner till A- huset och fråga där om "datagrabbarna" kan hjälpa mig! Önska mig lycka till..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0