100222

Sitter i skolan och skriver, hmm, vart annars skulle jag sitta.. Igår blev det ingen träning, orkade inte, utan det blev istället soffläge! Senare på kväll gjorde jag ett försök med datorn men det gick inte, jag förstår mig verkligen inte på datorer, de lever sitt eget liv! Men idag fick jag iaf ett tips om en dataaffär nere i stan, som tydligen ligger granne med Gold´s, så jag ska gå ner dit sen och fråga om de kan fixa min dator och hur mycket det kommer att kosta! Tydligen så kan även Elgiganten fixa datorer..
Nu på torsdag ska jag iväg och träffa min handledare för första gången också, hoppas verkligen att hon kan komma med hjälp och goda råd! C- uppsats- skrivande i 10 veckor (nästan iaf), kan detta sluta bra tro?! Besvikelse är dagens humör.. och huvudvärk!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0