100221

God morgon.. bara jag som är hemskt trött eller?! Idag är det söndag och imorgon väntar en helt ny vecka och en helt ny kurs, nämligen C- uppsatsen på 15 hp! Får ont i magen bara jag tänker på den.. I fredags hade jag som sagt tenta och den kändes väl helt oki, hoppas att jag klarar den och får ett bättre betyg än ett "E", har fått nog av de betygen nu! Efter det gick jag ner och tränade, och som alla vet vid det här laget (snart iaf) så vara alla maskinerna upptagna och jag fick lov att ta bandet.. Har inte gått på bandet på över 2 månader, då jag får så ont i mina knän, men jag tänkte iaf prova och se om det gick och springa. Det gjorde det.. i hela 23 minuter också! Såå jävla glad och stolt över mig själv :) Igår så gjorde jag inget speciellt, gick på stan, handlade, lagade mat och sen gick jag hem till Karro och tittade på melodifestivalen tillsammans med Bita, My och Maria som "by the way" snart fyller 25 år så då hade vi köpt henne två ljuslyktor från Indiska! Denna dag.. hmm, skulle behöva plugga men det har jag ingen lust med! Ska istället gå ner och träna sen kl 14 och efter det så måste jag faktiskt försöka å fixa datorn. Men jag har verkligen ingen aning om hur man gör det, har aldrig gjort en omformatering, speciellt inte på min dator! Så vi får la se hur detta ska gå..

XOXO // Johanna

Kommentarer
Postat av: Bita

Va duktig du e som tränade idag, d blev inget för mig idag:(

Hoppas allt löser sig me datan:( behöver fixa min oxåsuck

vi hörs imorn, då blir d i alla fall träning;)

pussss

2010-02-21 @ 21:02:34
Postat av: maria

men förlåt jag förstod aldrig att du var med på presenten :$ tack så hemskt mycket johanna du med =)

2010-02-23 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0