100215

Anledningen till att jag inte har varit inne och uppdaterat är just därför att jag har varit såå upptagen, eller inte! I fredags innan jag skulle logga ut från min dator och gå och lägga mig så dyker det helt plötsligt upp en liten röd rutan som mer eller mindre skriker att jag har 42 virus på min dator.. Jippi! Trodde ärligt talat att jag skulle bryta ihop då, och jag kan lova att det var nära också. Så nu lever jag ett liv utan dator, vilket faktiskt går an, konstigt nog! Så nu ska jag bara fundera ut ifall jag ska omformatera om min dator eller om jag ska låta den stå så som den är i 3 veckor till innan jag åker hem?!? Det är nämligen så att jag aldrig har omformaterat om en dator själv förut, men men, får la se hur jag gör! Men nu vet ni iaf att jag lever :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0