100212

Vaknade faktiskt i tid idag, det trodde ni inte va?! Vaknade kl 09 men jag gick upp kl 10 istället, satte på mig kläder och sen gick jag direkt ner till Lindex, jag var inte där själv kan lova. Hela jävla Östersund var där, provade en massa kläder men jag kom bara därifrån med en ljus jeansskjorta, skitsnygg! Så nu äger jag 240 kr på kontot, underbart! Kassakön där inne var så lång att det tog mig och Bita en timme att få betala våra plagg, helt otroligt.. skämtar inte! Är iaf nöjd med mitt enda plagg! Men nu måste jag verkligen sätta igång och plugga, bara 3 dagar kvar innan det ska vara inne.. Har ingen lust eller motivation till det!

XOXO // Johanna 

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

haha :P Nee jag tycker inte alls att vi är lika, Snart är det alla <3 dag :D

2010-02-13 @ 12:30:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0