100208

Kollade just runt lite på facebook.. här om dagen satt jag och funderade på vad en viss person gjorde idag, på gamla minnen och sådär ni vet! Kommer inte riktigt ihåg första gången som jag såg/ lade märke till honom, å tro mig det är en kille som man lägger märke till! Men jag skulle gissa på att jag var väldigt ung, då jag kommer ihåg att jag såg honom åka skateboard. En kille som jag aldrig skulle få chansen att komma i närheten av ens, se men inte röra liksom. När jag fyllde 16 år och började första året på gymnasiet så kom han gåendes i korridoren, och mina ben vek sig. Bokstavligen talat.. Skämtar verkligen inte, killen hade den effekten, benen vek sig, man blev röd i ansiktet och började fnittra av någon konstig anledning! I samma stil fortsatte resten av året, dock visste jag att det snart skulle ta slut, han gick nämligen sitt sista år. Fick mig å andra sidan en rejäl överaskning då jag mötte honom i skolans korridor i början av mitt andra år, han gick komvux. Under denna termin kom jag för första gången i kontakt med honom genom att en mina närmaste vänner var tillsammans/sambo med en utav hans närmaste vänner! Gissa om jag svävade på rosa moln då! Hoppas att ni inte tror att jag är helt jävla psycho nu, önskar att jag kunde förklara bättre, men om ni kunde se honom så skulle ni förstå, tror mig! Andra året slutade det med, som alla andra år och sommaren kom och gick den med. Under en sommarkväll som jag sent kommer att glömma men som ändå ligger långt bak i huvudet! Kvällen då jag fick upp den igenlåsta vita dörren och fann honom i säng med min bästa vän! Under den kvällen var det mycket annat som pågick med en annan person så jag tror inte att jag riktigt fattade vad jag just hade sett då! Dagen efter dock, på min mammas och morfars gemensamma 100 årskalas så fattade jag vad som just hade skett och vad jag dagen innan hade sett!
När jag var ca 19 år och för stunden satt på min fikarast så läste jag i tidningen att han just hade fått en liten son. Idag 4 år senare så är han precis lika snygg som den första gången som jag såg honom, han befinner sig nu i ett öppet förhållande med sin sons mamma! Vart jag vill komma med hela den här lilla "berättelsen" är att jag just har insett efter att jag kollade igenom hans facebook är att jag än idag har samma smak, eller tittar efter killar med samma utseende.. Man tycker ju att man borde ha lärt sig en läxa redan den första gången! Men nej..

XOXO // Johanna     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0