100207

Gårdagen var en riktigt bra dag, den började först med reprisen av Let´s dance, missade det i fre då jag var iväg och såg filmen Avatar. Sen så gick jag, Linn och Karro ner till badhusparken som på vintern byter namn till vinterparken! Den hade nämligen invigning, man hade dessutom anordnat en massa aktiviteter där under dagen, riktigt mysigt och så doftade det ju så gott utav all korvgrillning också! 
              
              
              

Dagen fortsatte sedan med en shoppingrunda inne på hemköp och sen gick jag ner till Gold´s och tänade kondition i 45 minuter, skönt! Sen när jag väl kom hem så var jag helt slut, blev soffan resten av tiden som var kvar innan jag skulle iväg till Karro för myskväll med flickorna. Grekisk sallad, godis, melodifestivalen och självklart en massa tjejsnacka om allt och alla stod på menyn!
              
              
              
Så där ja.. de va hela kvällen i text och bilder! Idag är det dock söndag, även känd som latdagen! Ligger just nu och kollar på någon dålig film på tv3 och väntar på att den ska sluta så att jag kan å ner och träna istället! Ikväll är det Greek och Spiderman 3 på tv;n som gäller, å imorgon är det skola igen!

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0