100204

AJ AJ AJ..! Träningsvärk med andra ord, igår kväll var jag iväg på något som heter Fu Muskel, passet skulle innehålla kondition, styrka och balans. Men å nej, passet bestod enbart av styrka och höll på i 55 minuter! Så inatt sov jag knappt alls, gjorde ont varje gång som jag försökte röra på mig, vilket resulterade i att jag gick upp kl 12 idag! Å nej jag har inte börjat med mitt PM än, känner mig stressad men ändå inte. Har ingen ork i kroppen för att bry mig tillräckligt! Idag haltade jag med mig ner till hemköp tillsammans med Linn, va även ner en sväng på Åhlens, annars så har jag legat i soffan hela dagen, har inte ens orkat fixa mat! Hmm, å snart börjar "Biggest loser" på 5:an också, det kan man ju inte missa..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0