100202

Hallå hallå i stugan..! Har just kommit in, har nämligen varit ute och tagit några vinterbilder på den vackra vinterstaden Östersund. Tog mig en promenad ner till sjön, kändes som en evighet då det var svinkallt ute, men det gick! Igår funkade tyvärr inte mitt internet, vilket gjorde att jag inte kunde uppdatera. Istället så städade jag hela lägenheten, helt otroligt vad man kan hitta på då internet är ur funktion :) Men iaf så passade jag på att ta en massa bild på lägenheten också, troligtvis så skulle hemmet aldrig vara så här städat igen!
Så välkomna hem till mig :) 












    jag har en frys också med lite mer mat i ;)

Så där.. då vet ni hur jag bor också, men nu är det dags för träning!

XOXO Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0