100105

Go kväll.. totalt borta är precis de rätta orden för att beskriva mitt tillstånd just nu! Stressade över det där jävla PM:et imorse, men nu är det iaf inne vilket känns så skönt. Nu ska man ju bara komma på vad man ska skriva om också.. men det tar jag en annan dag! Längre fram.. Vid halv 4 gick jag och Linn ner till Golds och tränade, blev lite kondition och sen styrka! Ganska lugnt idag, har fortfarande träningsvärk sen i ons! Ikväll blir det bio med Karro, äntligen ska jag få se filmen Avatar. Längatar, har stora förväntningar på denna film så jag hoppas verkligen att den är så bra som alla andra säger att den är! Missar dock Let´s dance ikväll men jag får se på reprisen imorgon kl 12´00 istället.. Ha en bra fredagskväll alla!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0