100827

Ja, som jag just skrivit så är det nu dags för en svängom med dammsugaren och skurmoppen. Skulle ju vara kul om man någon gång fick se golven i lägenheten innan man flyttar ifrån Östersund. Nej då, riktigt så hemskt är det inte!

Sitter just nu och äter lite yoghurt med banan i. Och en kopp kaffe till så klart. Om tre dagar så befinner jag mig på min första praktikdag. Det ska bli riktigt roligt men jag är nog samtidigt lite nervös också! Har förresten glömt att berätta att jag ska vara på försörjningsenheten halva tiden. Fick reda på det förra veckan (tror jag). Vilket jag känner är helt oki då även mottagarenheten jobbar med försörjning/ekonomi.

Dagen avslutas med ett konditionspass på gymmet senare vid halv fem. Tog det ledigt igår då jag hade träningsvärk i hela överkroppen. Å idag har jag även fått känna av musklerna i magen, har sjukt ont men det är skönt å veta att de faktiskt finns djupt där inne någonstans :)

Detta är låten som just nu snurrar runt på min spotifylista..



XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0