100824

Ja då var man tillbaka i det (idag) regniga Östersund. Man det är skönt att vara här igen. Ska ta och fixa lite i lägenheten nu och sen ska jag gå ner till Golds gym och skriva in mig igen. Ska bli kul och se hur mycket jag orkar idag, tänkte köra mitt vanliga konditionspass som jag gjorde innan sommaren :) Gissar på att de får bära ut mig därifrån.

Under sommaren har jag hela tiden sagt: Å vad jag längtar efter studielånet. Har varit riktigt jobbigt att leva på 50 öre/ dag. Men nu gick jag igenom alla mina räkningar och resultatet av det som kommer att vara kvar till "mig" av lånet var inte mycket. På tre veckor ska jag klara mig på 1846 kr. Men det borde jag fixa.. eller hur?! 

Skulle ha vart iväg till Willy´s och handlat lite men tyvärr så regnar det ute så jag får nog vänta tills imorgon istället.. Å hoppas att det inte regnar då!

Som jag skrev sist så berättade jag att jag hade varit på dop, min äldsta barndomskompis döpte sin yngste son, Milo. Har snott några bilder av henne så jag tänkte bara visa er hur söta hennes små pojkar är :)

              
                  Elina (fadder) med Milo, Sandra, Peter och en stolt storebror Theo
                
                              Pappa Peter hjälper Theo att hålla i dop- vattnet
               
                                    Här blir Milo döpt av prästen

Jaja, nu är det dags att fixa och städa lite :(

XOXO // Johanna
                
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0