100815

Bara en vecka kvar nu tills jag åker upp tillbaka till Östersund. Kan knappt fatta att tiden har gått så fort, att sommaren mer eller mindre är slut. Hoppas och tror att hösten tillsammans med flickorna kommer bli toppen! Ska bli så skönt att få tillbaka sina rutiner och sen ha praktik på socialförvaltningen, fast mest läntar jag nog efter alla svettiga pass på gymmet :)

Igår var jag iväg på värmlands största antik och loppis- mässa tillsammans med mamma. Allt var så fruktansvärt dyrt att jag kom hem med alla pengarna igen. Lycka för mig de (el plånboken). Vid 1- tiden kom Sandra och hämtade mig, hon skulle nämligen döpa din yngsta son Milo! Kommer lite bilder på det senare då jag får dem av henne :)

Annars så har det väl inte hänt så mycket. I ons firade vi min lillebror Robin som fyllde 21. Åå, som vissa kanske har sett (face) så har jag och min syster börjar springa/jogga. Måste ju få upp konditionen innan jag ska upp tillbaka igen. Å fan va jobbigt det är alltså, men det är riktigt skönt, vilket väger upp det jobbiga :) Tycker att det är så tråkigt att det inte finns någon riktig skog uppe i Östersund så att man kan ta sig en springtur innan vinter kommer!

Jaja..

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0