100429

Vilken underbar dag det har varit.. dagen började med att jag vaknade väldigt tidigt.. skulle iväg upp till skolan och opponera på Sofias studie. Hade med andra ord lite svårt att sova! Men opponeringen gick jättebra, tog ett djupt andetag och sen läste jag bara. Var väldigt lugn.. så jag är faktiskt stolt över mig själv. Måste ju bara tillägga att Sofia var den första i klassen att få ett A på sin C- uppsats. Så glad för hennes skull, hoppas att hon skickar in den till någon vetenskaplig tidning också. Shit, hon kan verkligen bli publicerad :) Sen kl 13 var jag iväg på den sista opponering, så nu har jag vart på 6 st! Efter det gick jag ner och tränade ett tag, kände att det behövdes. Som ni vet så har det idag gått 2 veckor, och idag visade vågen att jag hade gått ner 3,7 kg. Så idag känner jag mig lite extra stolt! Nu måste jag bara tag tag i min uppsats också, har några saker som måste fixas innan jag lägger ut den på diva! Jaja, det va min dag de! Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på tv resten av kvällen!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0