100417

God Morgon.. go morgon!! Ringde och väckte Bita imorse för det var nämligen så att vi skulle iväg och träna kl 10. Men hon sov. Vilken chock :) Så träningen blev en timme försenad! Efter träningen ska jag upp till skolan och försöka bli klar med uppsatsen, skrev i alla fall klart diskussionen igår kväll (är dock inte nöjd med den än). Och ikväll blir det nog soffan och en film skulle jag tro. Kan inte fatta att uppsatsen ska vara helt klar imorgon.. det känns faktiskt riktigt skönt om jag sak vara ärlig. Fast det tror jag nog att alla tycker! Framöver blir det att läsa/lära sig Sofias arbete och veckan därpå blir det en vecka full av opponeringar (undrar om det är ett måste?). Jaja.. Om en måndad och några dagar är jag 3500 kr fattigare, uu, har inte riktigt smällt det än tror jag! Men men, nu är det iaf träning som står på schemat!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0