100415

Idag var jag ner till Gold´s och tränade, vilken känsla! Kändes riktigt bra att få återgå till träningen.. Det jobbiga är att jag dock har gått upp 3,5 kg under c- uppsatsen! Men så går det då man sitter framför datorn hela dagarna och dessutom äter mer skit än vanligt! Hmm, jag undrar ifall jag skulle fixa att gå ner 10 kg innan vi slutar skolan här uppe, hmm, vad tror ni? Är det ens möjligt?! Om man lägger av med all skitmat/godis..?! Shit alltså: Men jag ska försöka! Jag har alltså 1½ månad på mig.. Jag och AMT, mera känd som "Johannamaskinen" :)

              
                        AMT (Adaptiv Motion Trainer)

By the way.. känner mig faktiskt ganska så besviken idag!! Eller väldigt..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0