100414

Idag hade jag mitt sista handledningsmöte, och det gick faktiskt riktigt bra. Bara positiva saker och en enda sak som hon ville att jag skulle tillägga, eller två saker förresten. Fast jag vet inte riktigt hur jag sak göra med den saken än! Så nu sak jag fixa det och sen ska jag se till att skriva klart diskussionen. Ett måste! Idag fick jag förresten reda på vem som sak opponera på mig och sen vem som ska examinera min C- uppsats. Känns ganska så tryggt, dock så är det jag som ska opponera på Sofias arbete, vilket känns mindre tryggt då jag inte ens förstår hennes titel. Men men, det ska nog gå detta också, har ju liksom skrivit en hel c uppsats helt själv (utan hjälp och råd av vänner). Så jag kan känna mig extra stålt :) Jaja..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0