100413

Ja ni har sett rätt.. om ni nu har sett texten "I fucking made it" på facebook!! I FUCKING MADE IT !!! Idag fick jag ett mail av handledaren: Nu har jag läst din slutversion och det ser bra ut tycker jag. Jag känner mig så otroligt glad att det snart är över. Nu ska jag bara fixa klart min påbörjade diskussion och sen lär jag väl få höra min handledares sista synpunkter imorgon på vårt sista möte! Men det känns skönt att man i alla fall har en handledare som hjälper till och kommer med synpunkter, även om människan är otroligt rak på sak och negativ.. hehe. Kändes nästan som om jag beskrev mig själv där för en stund! Jaja.. nu vet ni iaf :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0