100412

Har just skickat in min c uppsats, nu är det bara och vänta och se vad hon säger! Måste komma ihåg att skicka in mitt abstract till Mona också. Idag, eller nu ska jag sätta igång och städa lägenheten och sen ska jag ta mig en promenad i det underbar vädret. Igår var det riktig skönt ute men enligt temperaturen så är det faktiskt ännu varmare idag, nämligen 11,4 grader. Inte dåligt de (för att vara Ösd). Ikväll måste jag se till att börja med min diskussion också. Vill hemskt gärna ha den delen klar tills på onsdag.. så att jag kan fokusera mig på alla småsaker som behövs ändras i resten av uppsatsen! Inte länge kvar nu tills man kan återgå till sitt normala liv igen!! Längtar såå..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0