100411

Har haft en helt underbar dag idag, gick upp kl 10 och pluggade (gjorde iaf ett försök till att plugga), sen vid 1- tiden gick jag, Bita och My ner till sjön för att sol, tillsammans med hela Östersund! Dagen har varit helt underbar måste jag säga.. Att man kan bli så glad och lycklig i hela kroppen av lite solsken, det va liksom så varmt och skönt. Ville aldrig gå därifrån. En sak som är säker är iaf är att våren är här :) Å tack gode gud för det! På tal om Gud och allt så träffade jag idag en av Guds medarbetare. Nere vid badhusparken kom en man och delade ut en papperslapp om någonting, dock visste vi inte vad det handlade om innan vi fått pappret, och helt plötsligt var vi alla fyra inne i en diskussion om kristendom. En diskussion om Gud, Jesus, homosexualitet och hur man helt plötsligt finner meningen med livet då man få något typ av kontakt med Gud! Mannen stod där i 1½ timme och snackade en massa smörja, men eftersom ingen av oss tre är troende så var det faktiskt lite underhållande ändå! Så det va min dag de.. Nu sitter jag och tittar på tv;n och hoppas att c- uppsatsen ska skriva klart sig själv! Så Gud om du nu finns - show me your power´s ;)

XOXO // Johanna

P.S Årets första grillning pågår här utanför..!! Mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0