100408

Shit vilken morgon alltså, jag är helt slut! Blev väckt när klockan va 09´17 av att jag hörde alltför höga röster på något ställe i huset. Rösterna blev bara högre och högre och till slut började jag fundera på vad som höll på att hände. Hörde så mycket som att det var en kille och en tjej, så trubbel i paradiset var det första jag tänkte. Men sen hörde jag att de snackade (skrek) på engelska och sen hörde jag något helt annat språk, som varken var svenska eller engelska. Tyckte faktiskt att det var lite läskigt, började inbilla mig en massa saker. Och nej jag kunde inte somna om.. låg där i sängen och funderade på vad det var som höll på att hända i den där lägenheten. Hörde liksom hur som föll i golvet, hur dörrar smälldes igen och sen när grälet va så gott som över så hörde jag hur tjejen grät. Hoppas verkligen att ingenting mer hände..

Men nu ska jag ta och plugga.. snart iaf :) Ska lägga mig i soffan ett tag och så måste jag få i mig frukost också. Börjar bli riktigt hungrig nu känner jag.. Shit också, har tvättid idag kl 16 också! Mycke mycke

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0